[INDOLOGY] Fwd: Re: Sanskrit Readers: overview

Christophe Vielle christophe.vielle at uclouvain.be
Sat Jun 24 10:13:23 UTC 2017

Here are a few links to digital editions of Lassen's Anthologia Sanscritica :
1838
http://reader.digitale-sammlungen.de/resolve/display/bsb10572570.html
Bavarian State Library
http://lib.ugent.be/europeana/900000065690
Ghent University Library
1865
http://lib.ugent.be/europeana/900000065679
Ghent University Library
1868
http://reader.digitale-sammlungen.de/resolve/display/bsb10572572.html
Bavarian State Library
http://lib.ugent.be/europeana/900000136746
Ghent University Library

For more, see
http://www.theeuropeanlibrary.org/tel4/search?query=Anthologia%2BSanscritica&offset=20

And already on Indologica:

Lassen, Christian (1800-1876)

Anthologia sanscritica : glossario instructa / in usum scholarum ed. Christianus Lassen. - Bonnae ad Rhenum : Koenig, 1838. - XIV, 358 S.

Dateiformat: G; PDF

Anthologia Sanscritica : glossario instructa / in usum scholarum edidit Christianus Lassen. Denuo adornavit Ioannes Gildemeister. - Editio altera, novis curis retractata. - Bonnae ad Rhenum : Apud Adolphum Marcum, 1868. - XVI, 300 S.

Dateiformat: G; PDF; TXT

Christophe Vielle
Louvain-la-Neuve