[INDOLOGY] garlic and onion query

Walter Slaje slaje at kabelmail.de
Sun Dec 27 09:10:36 UTC 2015

Among recent studies on the subject, I would recommend

Patrick Olivelle, Food for Thought. Dietary rules and social organization
in ancient India. [2001 Gonda Lectures]. Amsterdam 2002.

Toru Yagi, A Note on *bhojya*- and *bhakṣya*-. In: A Study of the Nīlamata
– Aspects of Hinduism in Ancient Kashmir. Ed. by Yasuke Ikari. Kyoto 1994:
377-397.

Regards,
WS

-----------------------------
Prof. Dr. Walter Slaje
Hermann-Löns-Str. 1
D-99425 Weimar
Deutschland

Ego ex animi mei sententia spondeo ac polliceor
studia humanitatis impigro labore culturum et provecturum
non sordidi lucri causa nec ad vanam captandam gloriam,
sed quo magis veritas propagetur et lux eius, qua salus
humani generis continetur, clarius effulgeat.
Vindobonae, die XXI. mensis Novembris MCMLXXXIII.