Ageusia

Smith, Frederick M frederick-smith at UIOWA.EDU
Thu May 28 22:18:51 UTC 2009

Also:

arasajJataa

Caraka (Suutrasthaana)

1.28.8: tatra rasaadiSu sthaaneSu prakupitaanaaM doSaaNaaM yasmin sthaane ye ye vyaadhayaH saMbhavanti taaMstaan yathaavad anuvyaakhyaasyaamaH //
1.28.9: azraddhaa caaruciz caasyavairasyam arasajJataa / hRllaaso gauravaM tandraa saaGgamardo jvarastamaH //

Regards,
Fred Smith