Two First Vietnamese Dictionaries Printed in India (fwd)

Bindu Bhat bb145 at COLUMBIA.EDU
Tue Nov 16 22:32:00 UTC 2004

David,
According to OCLC record

1. Pigneau de Bâehaine, Pierre Joseph Georges, 1741-1799.  Dictionarium
anamitico-latinum, primitus inceptum ab illustrissimo et reverendissimo
P.J. Pigneaux. Dein absolutum et editum a J.L. Taberd.  Fredericnagori
vulgo Serampore, ex typis J. Marshman, 1838.  DLC  OCLC: 1869054

STATE     LOCATIONS
NY        NYP
CA        CUY
CT        TYC YUS
DC        dgt DGU DLC lnn
IL        SOI
MA        BAT HLS mwn SNN
MD        JHE
NJ        PUL
PA        LYU

AS        KEI nhn
EU        eux ffd loa n6i zmf
 and

2. Taberd, J. L. (Jean Louis)
Dictionarium anamitico-latinum ex opere ill. et rev. Taberd constans necnon
ab ill. et rev. J.S. Theurel, episc. Acanthensi et
vicario apost. Tunquini occidentalis, recognitum et notabiliter adauctum,
ad quod accedit Appendix de vocibus sinicis et locutionibus minus usitatis.
Ninh Phâu, ex typis missionis Tunquini occidentalis, 1877.  OCLC: 22521588

STATE     LOCATIONS
NY        COO NYP
CA        CLU
CT        YUS

Hope, this helps. Though the dates are a bit different, I think the
reference client is probably looking for the above two. They are both
available at several locations including New York Public Library.

Thanks,
Bindu

Bindu Bhatt
South Asian Studies Librarian