Question on Marathi phonology

srutavega chlodwig.h.werba at UNIVIE.AC.AT
Sat Aug 28 13:38:40 UTC 2004

priya sahaaya,
bhavatpra´snasyottaram atisaralataram daatu.m ´sakyata aavartayitu.h
nairuktikako´sodde´sanena: udaah.rtatvena CDIAL 345b (6065) iti ka.n.dikaam
apek.sya CDIAL 346 (6079) d.r´syataam. tata.h spa.s.ta.m bhavi.syati yad
°.t° iti agho.saspar´salak.sito 'karmako maraa.thiiyo dhaatu.h praak.rtasya
°.t.ta° (tu.t.taiityaadi) uta sa.mskr.tasya .tyaantabhaavadhaatau
(tru.tyatiityaadi) udapaadi, para.m tu °.d° iti gho.saspar´salak.sita.h
sakarmako .nica (tro.tayatiityaadi > to.deiityaadi) aanetavya.h.
grai.smabhadraa´si.sa aa´saasaana.h saadhayati ´srutavega.h.