Seeking information about "Sarasvati vandana"

Madhav Deshpande mmdesh at UMICH.EDU
Wed Oct 27 10:25:42 UTC 1999

Here is the text of the verse you requested:

yaa kundendutu.saarahaaradhavalaa yaa zubhravastraav.rtaa
yaa vii.naavarada.n.dama.n.ditakaraa yaa zvetapadmaasanaa /
yaa brahmaacyutazankaraprabh.rtibhir devais sadaa vanditaa
saa maam paatu sarasvatii bhagavatii ni.hze.sajaa.dyaapahaa //

Best,
                                Madhav Deshpande